Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik ben vergeten iets te bestellen, kan ik dit nog aan mijn bestelling toevoegen?
Het streven is om je bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Nadat jij je betelling hebt geplaatst, wordt deze zo spoedig mogelijk ingepakt en verzonden. Daarom is het niet altijd meer mogelijk om iets aan je bestelling toe te voegen.
Mocht je nog iets willen toevoegen, stuur dan een mail naar info@papiermetliefde.nl
Mocht je pakket nog niet zijn verstuurd, dan kan het wellicht nog worden toegevoegd aan je bestelling!

Ik ben heel laat met bestellen, kan de bestelling met spoed worden verzonden?
Heb je haast met je bestelling? Stuur dan een mail naar info@papiermetliefde om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres daarom altijd goed voor jij je order bevestigd, een typefout is natuurlijk snel gemaakt. Ontdek je na het bestellen toch een fout? Stuur dan zo spoedig mogelijk een mail naar info@papiermetliefde.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wil doorvoeren. Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan het nog voor je aangepast worden.


Verzenden & bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De verzending wordt binnen 2-3 werkdagen gedaan.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzending gaat via PostNL en de kosten daarvan zijn € 4,25

Hoe worden de verzendkosten berekend?
De verzendkosten worden berekent aan de hand van de tarieven van PostNL.

Kan ik mijn bestelling online volgen?
Verzending wordt altijd gedaan met een track and trace code.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad, is mijn bestelling wel goed gegaan?
Het kan zijn dat je geen bevestigingsmail in je inbox krijgt, check dan altijd even je spam- of ongewenste mailbox. Het kan zijn dat het mailtje van Papier met Liefde daarin terecht is gekomen.
Mocht je na 2 uren nog geen bevestiginsmail hebben ontvangen, neem dan even contact op door een mail te sturen naar info@papiermetliefde.nl

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is helaas (nog) geen mogelijkheid.
 

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?
Met IDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. IDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van IDEAL hoef jij je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
 

Annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling, wordt deze zo spoedig mogelijk ingepakt en verzonden. Daarom is het vaak niet mogelijk je bestelling meer te annuleren. Wil jij je bestelling annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@papiermetliefde.nl, is je bestelling nog niet verzonden dan kunnen wij deze nog voor je annuleren.
Mocht het niet meer mogelijk zijn, dan kan je het na ontvangst wel retourneren.
 

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wannneer er iets verkeerd is gegaan met de bestelling of je wilt iets retourneren, dan kan je een mail sturen naar info@papiermetliefde.nl
Ik stuur je dan een retourformulier toe via de mail zodat je de producten kan retourneren.

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren kan tot 14 werkdagen na dagtekening van de pakbon.

Welke voorwaarden zitten er aan het retourneren?
Belangrijk is wel dat de producten in originele verpakking terugezonden worden en dat er geen beschadigingen zijn.
Retourkosten zijn voor eigen rekening en op eigen risico.
Wanneer de bestelling retour is ontvangen zal binnen 3 tot 5 werkdagen de terugbetaling plaatsvinden.
 

Klachten en garantie

Hoe kan ik een klacht indienen?
Je kan een klacht indienen door een mail te sturen naar info@papiermetliefde.nl
Vermeld altijd het ordernummer, je naam en de aankoopdatum.

Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt dus ten alle tijden recht op een deugdelijk product. Bij je aankoop ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
 

Overig

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Op dit moment maken wij (nog) geen gebruik van een nieuwsbrief.

Zijn alle producten zelf ontworpen?
Ja! Alle producten zijn zelf met liefde en passie ontworpen. Het drukken wordt door een professionele drukkerij gedaan.

Wanneer komen er nieuwe producten in de webshop?
Er wordt achter de schermen altijd gewerkt aan nieuwe ontwerpen en producten. Volg Papier met Liefde op social media, op deze manier ben je zoveel mogelijk op de hoogte van nieuwe producten, tijdelijke aanbiedingen en leuke acties.
Je kan de socials vinden via de footer. Door op het logo van de gewenste social media te klikken kom je bij de pagina van Papier met Liefde.

Hoe zit het met copyright?
© Alle rechten voorbehouden. Overname van foto's, ontwerpen en teksten is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming, verleend door Papier met Liede.

© 2025 Papier met Liefde | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel